Ënnerstëtzung vun der Kooperatiounsaabecht vun der ONG duerch d’Gemeng Ell

Scheckiwwerreechung Gemeng EllAus dem “Lëtzebuerger Wort” vum 30. September 2014:

Die erste Ratssitzung nach den Sommerferien bot dem Gemeinderat kürzlich (23/09/2014) die passende Gelegenheit, dem “Service Coopération” der “Lëtzebuerger Jongbaueren a Jongwënzer” einen Scheck über 1.334 Euro zu überreichen. Die Summe entstammt dem Erlös der diesjährigen Feierlichkeiten zum Nationalfeiertag und wird nun Entwicklungshilfeprojekten der Luxemburger Landjugend in Afrika zugute kommen, wie deren Präsident, Abbé Romain Richer, den Ratsmitgliedern erklärte. Zu diesen zähle seit einiger Zeit auch der Aufbau einer Entbindungsstation in einer Poliklinik in Kamerun, wie Romain Richer erklärte, der darüber hinaus aber auch auf weitere Projekte in Burkina Faso und der Demokratischen Republik Kongo verwies, die ebenfalls besonders der Landbevölkerung helfen sollen. (Foto/Text: J. Lamberty)

Am Numm vum Verwaltungsrot vun der ONG-D soe mir deene Verantwortleche vun der Gemeng Ell a ganz grousse Merci fir de schéine Gest vu Solidaritéit mat der mannerbemëttelter Bevëlkerung an Afrika.

LLJ – Service Coopération

Hannerlooss eng Äntwert